چند جنبه اجتماعی دستگاه های رسمی اطلاع رسانی
ارزیابی تأثیر شدت تبلیغات بر عملکرد تجاری نظام بانکی کشور
رادیو و برنامه ریزی گفتمانی
بررسی نقش ارتباطات بین المللی در توسعه علمی
مقایسه مدل های ساختاری مدیریت مناطق جوامع متکثر قومی: درس هایی برای ایران
نظریه های رایج در باره پذیرش فناوری های اطلاعات و ارتباطات
تصمیم گیری در سیاست خارجی و نقش دیپلماسی عمومی در فرآیند تصمیم سازی
مدیریت بین المللی (نگرش بین فرهنگی - وظیفهای)
درآمدی بر مفهوم و روش سیاست گذاری فرهنگی درس هایی برای سیاست گذاران
عوامل فرهنگی تاثیر گذار در مذاکره و تجارت با مردم کشور چین
مدیریت در فراسوی مرزها
حقوق ارتباطی در جامعه اطلاعاتی
ممنوعیت تبلیغات جنگی در حقوق بینالملل معاصر
سوگیری رسانه ای در بازارهای مالی (با تأکید بر علل فردی و سازمانی)
مدیریت و وجدان کاری
اصول و فنون روابط با مافوق
دگرگونی در نظریه های ارتباطات و توسعه و پیامدهای آن در سیاست گذاری و برنامه ریزی ارتباطی
شناسایی و رتبه بندی موانع مدرسان در آموزش و بهسازی مجازی منابع انسانی (مطالعه موردی: دانشگاه شهید بهشتی)
خلاقیت و نوآوری در مدیریت
برنامه ریزی و تصمیم گیری در مدیریت
تبلیغات ویروسی: ارتباط بین محتوای احساسی و انتشار پیام تبلیغاتی
شناسایی شیوه های نوین تأمین مالی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
باز مهندسی ایده، دست یافتن به آینده و بقا
ایجاد شبکه های ارتباطی با افراد همفکر
به سوی رویکرد جدید ارتباطات و توسعه
جایگاه خلاقیت و نوآوری در سازمان ها
سامان دهی در رادیو؛ گفت و گو با مدیرامور عمومی معاونت صدا
نقش نگرش ها و ارزش ها در ساختارهای نظارتی سازمان
عناصر اصلی ساخت دهی سازمان های رسانه ای و مقایسه ساختار سازمانی صدا با سیما
ارائه مدل آمادگی سازمانی برای سازمان
فرهنگ سازمانی و خلاقیت کارکنان در صدای جمهوری اسلامی ایران
نقش اجتماعی برای آدمها آزادی بیان ایجاد میکند
سیر تحول مطالعات و تحقیقات ارتباطات و توسعه در ایران
خلاقیت، محور بنیادین تصمیم گیری راهبردی
عوامل مؤثر در شکل گیری احساس اجحاف در میان کارمندان دولت
ساختار سازمان های رسانه ای
چیستی سازمان های رسانه ای
«صدا» و مدیریتی سیستمی پیام
فرآیند ارتباطات اثربخش از دیدگاه قرآن بر اساس داستان ” موسی و فرعون” و ” سلیمان و ملکه سبا”
مدیریت سازمان های رسانه ای
ایده خلاق در سازمان ها
بررسی تاثیر تفاوت های بین فردی مخاطبان در تکنیک های ترکیبی ترفیع: جایگذاری برند در فیلم های سینمایی
نقش فرهنگ سازمانی در مدیریت رسانه(مطبوعات)
تئوری ارتباطات یا مثلث مدیریت
مدیریت در روابط عمومی
تبلیغات و اهمیت آن در روابط عمومی
روابط عمومی و مدیریت
شناخت جامعه از مفهوم اطلاعات اطلاع رسانی فن آوری اطلاعات و مدیریت ارتباطات
آگاهی هائی درباره سازمان اطلاع رسانی در حوزه امور کشاورزی
نقش مهارتهای ارتباطی فردی در استقرار سیستمهای مدیریت کیفیت جامع
نقش برج مخابراتی – تلویزیونی میلاد تهران در مدیریت ارتباطات پس از بروز زلزله
میزان و عوامل مؤثر بر فهم کتابداران از واژگان محیط رابط در نرمافزار کتابخانهای سیمرغ
حقوق مصاحبه شوندگان در رسانه های عمومی
حقوق ارتباطات
الگوی تدوین خط مشی های فرهنگی مراکز استانی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
باز مهندسی ایده، دست یافتن به آینده و بقا
مدیریت و مالکیت مطبوعات در افغانستان
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر انگیزه خرید آنلاین در مصرف کنندگان با استفاده از روش تاپسیس
ضرورت ایجاد شهر رسانه ای بر اساس سند چشم انداز 1404
طراحی الگوی مطلوب نظام مدیریت رسانه ملی(صدا و سیما) از دیدگاه متخصصان رسانه ای کشور
منافع ملی؛ قطب نمای رسانه ملی؛ گفت و گو با دکتر محمد حسن زورق درباره مدیریت استراتژیک در رسانه ها
تاثیر عوامل فردی و سیستمی بر اهمال کاری افراد در پذیرش اینترنت بانک
طراحی و تبیین مدل سیاست گذاری خبری بر اساس مولفه های بنیادین در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
تحریریه و نقش مدیریت در آن
بررسی رفتار هم نوایی مصرف کنندگان در شبکه های مجازی
بررسی نشانه شناسانه ارتباط میان بازنمایی مدیران دولتی در سینما و گفتمان مدیریتی حاکم بر کشور در دوره ساخت فیلم
مفاهیم موثر بر دانش بنیان شدن رسانه ملی
مدیریت رسانه در عصر همگرایی رسانه
چگونگی اثرگذاری رسانه های جمعی (تلویزیون) در توسعۀ کارآفرینی
ارزیابی اثر حمایت مجازی درایجاد رفتار توده وار (معاملات سهام) در بورس اوراق بهادار تهران
حرفه ای ها و نوآوری: رویارویی تفکر وظیفه - ساختاری و ساختارگزایی بنیادی
بحثی پیرامون ارتباطات
ساختار سازمان های رسانه ای
عوامل تاثیرگذار بر تمایل به ادامه استفاده از وب سایت شبکه های اجتماعی
شیوه های مدیریتی برای حل مشکلات
مدیرت رسانه ها و چالش ها
طراحی سنجه های تاثیر بر مخاطب برای آگهی های بازرگانی در رسانه ملی
خوشه بندی فروشگاه های آنلاین از نگاه تأمین کننده با کمک بهینه یابی تعداد خوشه ها در الگوریتم دو مرحله ای SOM
سبک رهبری مدیران گروه؛ و خلاقیت تهیه کنندگان در رادیو
مدیریت سازمان های رسانه ای
خوشه های رسانه ای (از تجمع محلی صنعت رسانه تا جهانی سازی اقتصاد فرهنگی)
«صدا» و مدیریتی سیستمی پیام
مدیریت رسانه: گذری بر وضعیت موجود، درنگی بر وضعیت مطلوب
101 راه برای ایجاد ارتباط موفق با دیگران
نقش روابط انسانی در آموزش و یادگیری
ارتباطات انسانی
تاثیر نظام اداری، روابط انسانی و نقش مدیران و سرپرستان در کاهش حوادث برق
بررسی اثرتعدیل کننده جنسیت برقصدخریداینترنتی
مهارتهای ارتباطی مدیران
نقش بازنمایی رسانه ای الگوهای مصرف در شکل گیری نگرش ها و رفتارهای مصرفی مخاطبان
نقش روابط انسانی در مدیریت
بررسی تاثیر آموزش بر میزان آگاهی سرپرستاران از برقراری ارتباط انسانی به پرسنل پرستاری در بیمارستانهای علوم پزشکی اصفهان
نقش موثر ارتباطات انسانی در مدیریت بهینه زیرساختها
تاثیر استفاده از تلفن همراه بر شکل گیری هویت شخصی مدرن در میان نوجوانان و جوانان شهر تهران
بررسی اثر مدیریت مبتنی بر روابط انسانی بر بهره وری
جایگاه رسانه های اجتماعی در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی ایران
ارایه الگوی مناسب مدیریت خبرتلویزیون از دیدگاه کارشناسان (مطالعهی موردی سیمای جمهوری اسلامی ایران )
تجارب مفید و قابل تعمیم مرکز اطلاعرسانی و خدمات علمی جهادسازندگی
اطلاع رسانی صحیح در شرایط بحرانی
آگهی های دولتی، چالشها و چشم اندازها
طراحی مدل نقش رسانه های جمعی در مدیریت مرحله پیش از بحران
گزارش فعالیتهای مرکز اطلاعرسانی
اول فرهنگ سازی ، بعد تبلیغ
توسعه در عصر ارتباطات و جامعه اطلاعاتی
تبیین جایگاه رسانه های جمعی در جامعهی دانایی با رویکرد مدیریتی
سماپل ، زمینهساز نظام اطلاعرسانی ملی کالا
نقش اطلاع رسانی در توسعه اقتصادی
طراحی الگوی مطلوب نظام مدیریت رسانه ملی(صدا و سیما) از دیدگاه متخصصان رسانه ای کشور
اینترنت ، جنبش های اجتماعی جدید و بسیج اعتراض ها (بررسی نظری و مصداقی چند جنبش اجتماعی)
روابط عمومی و اطلاعرسانی
آمار در اخبار: ارتباط مراکز آمار ملی با رسانه های خبری
بررسی تاثیر اینترنت بر رفتار اطلاع یابی آموزشی و پژوهشی دانشجویان دانشگاه شیراز
بررسی نقش کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی در صنعت
نقش خبر و اطلاع رسانی در مهندسی ترافیک و حمل و نقل شهری
رادیو-تلویزیون خدمت عمومی: مفهوم، ویژگی ها، پیشینه تاریخی وعلل بحران آن در دو دهه پایانی قرن بیستم
نقش رسانه های جمعی در اصلاح الگوی مصرف
رمز بقای روابط عمومی
ارائه الگویی برای تحلیل رفتار کاربران شبکه های اجتماعی با استفاده از روشهای داده کاوی: مطالعه موردی یک شبکه اجتماعی در ایران
مدیریت رسانه در عصر همگرایی رسانه
نقش اطلاعرسانی نوین در روابط عمومی
جامعه اطلاعاتی ، جوامع معرفتی ، شکاف های دیجیتال و ضرورت های جدید توسعه
مدیریت چینش اخبار رادیویی و تلویزیونی
نقد کتاب «مصرف رسانه ای و تعامل عمومی: فراسوی انگاره توجه»
نقش نظامهای اطلاعاتی و اطلاعرسانی در توسعه اقتصادی فرهنگی و اجتماعی
ویژگیهای روابط عمومی برتر
مدل مطلوب مدیریت تحریریه سازمان رسانه در بحران، مطالعه موردی مدیریت سازمان خبرگزاری ایرنا
نقد کتاب «مصرف رسانه ای و تعامل عمومی: فراسوی انگاره توجه»
رابطه تماشای آگهی های تبلیغاتی تلویزیون با الگوی مصرف در کودکان و نوجوانان تهرانی
ارزیابی عملکرد برنامه های شبکه سه سیما از دیدگاه صاحب نظران رسانه و جوانان
«توجه»، حکمرانی جدید در اقتصاد رسانه
طراحی مدل تعالی مدیریت رسانه و فناوری های نوین اطلاعاتی و ارتباطی
رسانه، هویت و الگوی مصرف: رویکرد نظری
مدیریت خبر و ارزشهای خبری
ارایه الگوی مناسب مدیریت خبرتلویزیون از دیدگاه کارشناسان (مطالعهی موردی سیمای جمهوری اسلامی ایران )
مبانی مصرف گرایی در دنیای جدید و اصول مصرف در اسلام با تاکید بر رسانه ملی
تبلیغات تجاری و مصرف گرایی:تحلیل نشانه شناختی آگهی های تجاری تلویزیونی در ایران
انقلاب دوم ، گزارشی از برگزاری همایش فرهنگ ، رسانه و تحقق اصل 44
کنش جمعی کاربرد موسیقی در رادیو
نقش بازنمایی رسانه ای الگوهای مصرف در شکل گیری نگرش ها و رفتارهای مصرفی مخاطبان
طراحی و ایجاد پورتال
رسانه و سقف شیشه ای: تبیین نقش تلویزیون در ارتقاء زنان به سطوح مدیریتی جامعه
تاثیر فناوری های نوین رسانه ای بر قطب خبری شدن تلویزیون در جامعه (با تاکید بر سند افق رسانه)
راهبردهای برنامه سازی برای اصلاح الگوی مصرف (با تکیه بر مبانی حقوقی و دینی)
ادغام کارتل ها
طراحی مدل کاربردی و اثربخش اخبار سیمای جمهوری اسلامی : با رویکرد به استراتژی های سند افق رسانه
رویکردهای اقتصادی به ضرورت تغییر الگوی تولید و مصرف با تاکید بر نقش رسانه
رسانه ملی و الگوی بهینه مصرف در ایران
کارآفرینی و رسانه های دیجیتال
انتخاب روش شناسی در مدیریت سازمان های رسانه ای
خدمات سمعی - بصری در سازمان جهانی تجارت
بررسی نظرات مردم در باره الگوهای مصرف در جامعه و نقش رسانه در اصلاح آنها
گذری بر چشم انداز ، رسالت و اهداف آرمانی و کیفی صدا و سیما در عصر کنونی
بازنمایی فرهنگی در مجلات عامه پسند بررسی تحول گفتمان فرهنگی در مجلات عامه پسند مطالعه موردی سال های 85 ـ 75ـ 65
تاملی بر نظریه های جامعه شناسی استفاده از فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی (اشاعه ، نوآوری و تصاحب)
رسانه ملی و شکل دهی به الگوی بهینه مصرف شهروندان در مسائل شهری: اتخاذ یک مدل نظری
رسالت کمیتههای مدارک پزشکی در اطلاعرسانی پزشکی
سامد، بستر ارتباطات الکترونیکی مردم و نهادهای دولتی در ایران
نقش اطلاع رسانی موثر در مدیریت اراضی، فرسایش خاک و توسعه پایدار
نقش روابط عمومی در مدیریت
ضرورت تدوین طبقهبندی تطبیق یافته بیماریها در نظام ملی اطلاعرسانی بهداشتی
سیستم اطلاعات و ارتباطات مدیریت جامع بحران
نقش مراکز اطلاع رسانی دارویی و سموم در مدیریت فجایع طبیعی
بررسی شبکه های اطلاع رسانی در صنعت خودروسازی جهان
بررسی نقش اطلاعات ، تکنولوژی اطلاعات و اطلاعرسانی در مدیریت انرژی کشور
اعمال مدیریت تغییر در پردازش اطلاعات بین اپراتوری مراکز ارتباط بین الملل در شرکت ارتباطات زیر ساخت
مدیریت کارای شبکه لرزه نگاری دانشگاه تهران و اطلاع رسانی بهنگام داده های آن با استفاده از فن آوری اطلاعات
بررسی راه های مناسب اطلاع رسانی در موضوعات زیست محیطی
تدوین و تبیین یک تجزیه ی مدیریتی تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های وزارت پست و تلگراف و تلفن(ICT) و شرکت ها و مراکز وابسته
نقش اطلاع رسانی در بهبود رفتار ترافیکی رانندگان
مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی
نگرشی بر ارتباطات مراکز علمی و صنعتی و نقش آن در تحصیل و اشتغال دانشجویان
مقدمه ای بر اقتصاد بهداشت
ایجاد شبکه های رادیویی و اطلاع رسانی محلی با استفاده از فناوری برچسب هوشمند
تدوین یک تجربه مدیریتی لزوم شناخت افکار عمومی از طریق مدیریت و ایجاد واحد ارتباطات مردمی
هزینه فرصت
استفاده از کامپیوتر و ابزار مخابراتی در اطلاعرسانی و کتابداری
نقش وعملکرد روابط عمومی در توسعه فناوری اطلاعات در سازمان ها
تمرکز اطلاعات و نقش آن در اطلاع رسانی شغلی
پژوهش و اجرا سیستم های نوین اطلاع رسانی خیابانی و تاثیر آن در مدیریت شهری و توریسم شهر اصفهان (پروژه پنجره شرقی)
تعریف شبکههای تبادل اطلاعات و چگونگی بکارگیری اصولی و صحیح بوسیله تجهیزات مدرن اطلاعرسانی در سیستم بهداشت و درمان
طرح نقش ستاد هدایت واطلاع رسانی دانشگاه جهت پذیرش، انتقال و درمان مصدومین درحوادث غیر مترقبه
نقش شبکههای اطلاعرسانی تخصصی درجهانی شدن صنعت خودروسازی
بررسی استفاده و کاربرد تکنیک داده کاوی درمراکز تحلیل و اشاعه اطلاعات
http://www.ensani.ir/fa/9016/default.aspx?page=3
- ۹۶/۰۷/۱۳